Моќно Веб ориентирано ERP решение моделирано на Вашите потреби
Преку 0 инсталации и задоволни комитенти
Рекоа за нас
ERP софтвер - “интеграција” на процесите во една компанија.
меѓусекторско поврзување во компанијата и нивно насочување кон целокупното работење
споделување на информации помеѓу различни сектори
обезбедување на комплетен увид во работењето на компанијата
За компании кои
Имаат потреба од многу различни типови на документи како и специфични типови на документи кои треба засебно да се програмираат
Имаат потреба од документ менаџмент систем (ДМС)
Имаат потреба од строго контролиран и прецизен тек на работи и настани
Имаат потреба од детална контрола и евиденција на тоа кој работник какви активности може да извршува во рамките на системот
Имаат потреба од меѓусебна комуникација и кореспонденција која треба да биде сочувана и документирана
Имаат една централна локација(канцеларија) каде е сместен главниот сервер и повеќе објекти на различни оддалечени локации но немаат потреба или не сакаат да вложуваат во комплицирани информатички системи за поврзување и скапи интернет конекции
Работат со увоз и извоз
Имаат едноставен и сложен производствен процес
Работат во услужна дејност
Веб ориентирано решение
Лесно оддржување и надоградба
Поголема контрола над документи
Графички интерфејс со голема резолуција
Лесно прилагодување кон различни видови хардвер
Експорт на податоци во повеќе облици
Придобивки
Приспособливост
лесно адаптибилен систем
Намалување на комплексноста
уредно дизајниран систем на работни процеси.
Квалитет на податоците
полесна евиденција, а со тоа донесување и правилни одлуки при менаџирањето.
Пониски трошоци на работењето
иновативно менаџирање со ресурсите во компанијата.
Подобар однос со клиенти
подетална контрола и следење на бизнис процесте.
Бизнис анализатор
користење моќ на интелигентни алатки.
Подобар пристап на податоци и известување
напредено корисничко управување и контрола на пристапот на податоци и информации.
Подобар синџир на снабдување
подобрена набавка, подобрена прогноза на побарувачката, итн. Подобрување на целиот синџир на снабдување.
Компоненти
Документ менаџмент систем
Модул финансии
сметководствениот модул е ефикасен, стабилен безбеден и моќен модул кој е едноставен за употреба
Нуди деловно советување и консталтинг можност за деловни извештаи кои се извезуваат преку PDF, MS Excel, XML или е-пошта
Можноста за внатрешно (интерно) сметководство дава посилна и сеопфатна контрола на деловните процеси во една компанија. Врз основа на тоа компанијата станува поефикасна и поефективна во управувањето со финансиските средства, ресурси и менаџирање на буџетот
Модул за плати
Пресметката на плати е направена согласно законските прописи и барања како и барањата на клиентскиот софтвер на УЈП.
Модулот ги опфаќа процесите на евиденција на вработените со сите потребни податоци за пресметка на плата, внес и промена на параметри за пресметка на плата, месечна евиденција на боледување и надоместоци, месечна евиденција на часови, месечна евиденција на задршки и разлики, отплата на кредити, како и низа на прегледи за следење, контрола и анализа на пресметката.
Модул за основни средства
Амортизациски тарифи
Амортизациони планови
Ревалоризација на вредности
Месечни и годишни амортизации
Извештаи на основни средства
Извештаи за амортизација
Префрлување на основни средства
Преглед на основни средства
ERP овозможува
Технологија и безбедност
COLLAB е софтвер кој ги задоволува сите критериуми за модерна апликација
Развој преку најсовремени програмски алатки
Можност за инсталација на сервер со Linux оперативен систем
Tomcat Apache веб сервер
Безбеден пристап реализиран преку VPN врска
Back up со цел за заштита од губење податоци
Синхронизација
Компатибилни софтверски производи
Ресторани и маркети
Сакате да ја подобрите и забрзате услугата?
Полесно уредување и внесување на нови документи и артикли?
Најпродаваниот софтвер за малопродажба и ресторанско работење
Бензиски пумпи
Сакате да ја подобрите и забрзате услугата?
Полесно уредување и внесување на нови документи и артикли?
Автоматизација на бензиски пумпи
Имплементација и поддршка
Годишната гаранција опфаќа 12 месеци, комплетна поддршка.
За пост гаранциското одржување Акцент има спремено понуда во три нивоа на поддршка, во зависност од потребите на клиентот.
Побарајте помош за вистинското решение за Вашето работење
Доколку имате прашање за постоечките функционалности или потреба од нови, тимот на Акцент Ви стои на располагање.
Нашата цел е Клиентот СЕКОГАШ да биде задоволен!
Бројот на клиенти секојдневно расте, а со тоа и нашиот ТИМ.
Квалитетот на нашите софтверски решенија ни дава за право да се истакнеме со голем број задоволни клиенти.
: +389 2 3 133122 лок: 854 или 855
: salesteam@accent.com.mk